1 Ağustos 2009 Cumartesi

Sevgili meslektaşım Ayhan bu gezide bana yol arkadaşlığı yaptı ve ben o manzarayı seyrederken çektiğiğm fotoğrafın yanına aklıma gelen bu şiiri belki de ikimizinde aklımıza o an gelen bu şiiri onu düşünürek iliştiriyorum.



KİM BİLİR

Güneşle beraber söndüğüm akşam
Ağlayacak hangi rüzgar kimbilir?
Mermer bir heykele döndüğüm akşam
Baş ucumda kimler yanar,kimbilir?

Her yanında yanık bülbüller öten
Bahçelerden bir gün sessiz geçerken,
Tabutumu yeşil dallar içinden
Seyredecek hangi bahar,kim bilir?

"Nerde bizi candan seven o yolcu?
"Niçin türkülere aksetmez oldu?"
Diyerek ruhuna çam kokusunu,
Yollayacak hangi dağlar,kim bilir?

O yıl güllerimi kim derecek?
Bağımda üzümler nasıl erecek?
Bana en son yudum suyu verecek
Hangi pınar,hangi pınar,kim bilir?

Ö.B.Uşaklı
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: